C/ Comte Borrell, 179-183. Barcelona - Tel: 93 424 51 02

Bonificacions del COOOC per a l’OPTOM Meeting 2025

Noticies COOOC 22 maig, 2025

Com en edicions anteriors, el COOOC posa en marxa dues bonificacions per als col·legiats i col·legiades que assisteixin a l’OPTOM Meeting 2025, que se celebra el 20 i 21 de juny a Múrcia.

Una vegada finalitzat l’OPTOM, el termini per sol·licitar-ho és fins al 21 de juliol (inclòs) enviant la següent documentació a secretaria@coooc.cat.

Passada aquesta data, no s’admetran devolucions.

Col·legiats amb la Validació Periòdica Col·legial (VPC)

Si comptes amb la VPC, el COOOC subvenciona 75 euros per a la inscripció a l’OPTOM.

La documentació a enviar és:

  • Certificat d’assistència a l’OPTOM
  • Certificat Validació Periòdica Col·legial (VPC)
  • Sol·licitud devolució import – Col·legiats amb VPC (Descarregar document)

Col·legiats sense la Validació Periòdica Col·legial (VPC)

En cas de no tenir la VPC, el COOOC subvenciona 25 euros de la inscripció.

La documentació a enviar és:

  • Certificat d’assistència a l’OPTOM
  • Sol·licitud devolució import – Col·legiats sense VPC (Descarregar document)

 


BONIFICACIÓ PER A ALUMNES DE LA FOOT

El COOOC també ofereix una subvenció de 50 euros als i les estudiants de la FOOT que assisteixin a l’OPTOM.

Els i les alumnes s’han d’inscriure de forma convencional a l’OPTOM i, una vegada feta la inscripció, enviar emplenat el document de sol·licitud, juntament amb el comprovant de pagament.

El termini per sol·licitar-ho és fins al 21 de juliol (inclòs). Passada aquesta data, no s’admetran devolucions.

Els i les estudiants han d’enviar el comprovant de pagament i el document de sol·licitud a secretaria@coooc.cat

6 juny, 2025

Coooc

Aquesta web utilitza galetes per a la millora dels nostres serveis i de la teva experiència com a usuari o usuària. En cas que continuïs navegant, considerem que acceptes el seu ús. Per a més informació sobre la nostra Política de Galetes clica aquí. Cookies View more
Acceptar